Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Merel Jas - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Merel Jas - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Blijf op de hoogte en volg Merel

21 December 2013 | Nederland, Arnhem

In het kader van voorbereiden voor mijn reis, heb ik ook maar een account op waarbenjij.nu aangemaakt. Ik heb nu m'n tickets en visum binnen. Nog een goede reisverzekering en de de nodige bagage en ik kan gaan!


  • 18 Januari 2014 - 18:00

    Marina Westers:

    Hey merel nu kan ik je volgen.

  • 19 Januari 2014 - 19:55

    Minke:

    Ik volg je! en ik heb me aangemeld voor de mailinglijst dus als je verhaaltjes plaatst, krijg ik die ook meteen!!
    HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel plezier schatje!! super spannend maar zó gaaf!
    was leuk om samen nog even naar de paardjes te gaan en te lunchen!!
    Dikke knuffel! xx Minke

  • 20 Januari 2014 - 21:57

    Rinske:

    Je stijgt nu biiiijjjjna op, goede reis merel!!!:)

  • 21 Januari 2014 - 17:51

    Scarlett:

    Ooh, nog maar ongeveer 2 uurtjes voordat je er bent! Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen in het vliegtuig (Airbus!) of in ieder geval the Hobbit hebt gekeken! Veeeeel Liefs XXXXX

  • 21 Januari 2014 - 18:57

    Suzanne:

    Helemaal veilig aangekomen?:) Ben benieuwd naar je verhalen. Liefs Suus

  • 21 Januari 2014 - 19:44

    Gonny Kok:

    Hoi Merel, wat een avontuur. Ik hoop dat je goed bent aangekomen en wens je heel veel succes!
    Groetjes Paulen Gonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 21 Dec. 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 9835

Voorgaande reizen:

21 December 2013 - 20 Juli 2014

Australie 2014

Landen bezocht: